دومین جلسه انجمن صنفی اعضاء هیأت علمی

۱۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۴ کد : ۴۹۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۵۹۵
دومین جلسه شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز در ساعت ۱۶ روزشنبه مورخه ۱۱/۱۱/۹۳ با حضوراعضای اصلی شورای مرکزی و بازرس انجمن در محل ساختمان ادارات مرکزی دانشگاه برگزار گردید.

به نام خدا

دومین جلسه شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز در ساعت ۱۶ روزشنبه مورخه ۱۱/‏۱۱/‏۹۳‬ با حضوراعضای اصلی شورای مرکزی و بازرس انجمن در محل ساختمان ادارات مرکزی دانشگاه برگزار گردید و با بحث و بررسی، تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد.
۱. مقرر گردید در باره دفتر انجمن در محل ساختمان قدیم ریاست، با رئیس محترم دانشگاه مکاتبه شود.
۲. مقرر گردید برای تسهیل و تسریع در مکاتبات شورای صنفی با مسئولین دانشگاه در باره اختصاص کارتابلی در اتوماسیون برای رئیس شورای مرکزی انجمن، از طریق مراجع ذیربط اقدام گردد.
۳. مقرر گردید روسای کمیته های سه گانه شورای مرکزی انجمن صنفی، از اعضای هیات موسس، اعضای علی البدل شورای مرکزی و سایر همکاران هیات علمی علاقمند، برای همکاری در شناسائی، مطالعه و بررسی مسائل و مشکلات اعضای محترم هیات علمی دانشگاه دعوت به عمل بیاورند. به همین منظور مقرر گردید با اطلاع رسانی از طریق اتوماسیون، همکاران محترم هیات علمی مسائل و نظرات خود را از طریق قسمت «تماس با ما» در سایت انجمن و یا به صورت ایمیل و نامه کتبی، به شورای مرکزی و کمیته ها منتقل سازند.
۴. برای ارتباط بیشتر شورای مرکزی با اعضای هیات علمی دانشگاه و اطلاع رسانی بهتردر باره برنامه ها و اقدامات انجمن صنفی و سامان دهی به اخبار، با نظر شورای مرکزی آقای دکتر حمید کریمی به عنوان مدیر سایت انجمن انتخاب شدند.
دکتر حسین سیفلو دکتر ضیاالدین دائی کوزه کنانی دکترمیررضامجیدی (غایب با اطلاع قبلی)
دکتر شهرام روستایی دکترحسین فخر دکتر حسین دقیق کیا دکتر عباس قدیمی
 


نظر شما :