اطلاعیه شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۲۵ کد : ۵۰۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۶
اتنخاب اعضای کمیته های مختلف انجمن صنفی
سمه تعالی
اطلاعیه شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز

همکاران محترم هیات علمی دانشگاه تبریز و اعضای محترم انجمن صنفی استحضار دارند که شورای مرکزی انجمن یک هفته بعد از تشکیل نخستین مجمع عمومی و برگزاری انتخابات در تاریخ ۲۸/‏۱۰/‏۱۳۹۳‬ کار خود را با برگزاری مرتب جلسات هفتگی آغاز نموده و گزارش جلسات و برنامه های خود را جهت اطلاع شما در سایت انجمن صنفی در سایت اصلی دانشگاه تبریز قرار می دهد.
شورای مرکزی انجمن با این دیدگاه که نظرات و پیشنهاد های همکاران محترم، شورای مرکزی را در شناخت مسائل و مشکلات و در پی آن اتخاذ راهکارهای مناسب یاری خواهد داد، از همکارام محترم شاغل و بازنشسته انتظار دارد ضمن عضویت در انجمن (از طریق سایت)، پیشنهادها و نظرات خود را از طریق گزینه «تماس با ما» در سایت انجمن ویا به صورت کتبی از طریق دبیر انجمن (دکتر قدیمی) و یا کمیته های تخصصی به اطلاع شورای مرکزی انجمن برسانند. در ضمن اسامی اعضای کمیته های تخصصی که در پنجمین جلسه شورای مرکزی به پنج کمیته افزایش یافت، به شرح ذیل به اطلاع می رسد.
الف.کمیته حقوقی: آقایان دکتر حسین فخر، دکتر مسعودامید، دکترمحمود شیخ زاده، دکتر ضیا الدین کوزه کنانی.
ب.کمیته رفاهی-معیشتی: آقایان دکتر شهرام روستایی، دکتر حسین فرهودی نیا، دکتر حمیدکریمی، دکتر بهروز صراف، دکتر کامبیز فلسفیان.
ج.کمیته امورشغلی: آقایان دکترمیررضامجیدی، دکتر محمدمقدم واحد، دکتربهروزصالح پور، دکتر محمدتقی اعلمی و دکتر الله شکر اسداللهی
د.کمیته بازنشستگان: آقایان دکتر حسین سیفلو، دکتر محمودنوالی و دکتر سیروس برادران شکوهی
ه.کمیته بانوان: خانمها دکترمعصومه رجبی، دکتر فریبا بهرامی، دکتر لیلی محمدخانلی، دکتر مهتا اسکندر نژاد و دکتر معصومه معدن کن

دکتر حسین سیف لو
رئیس شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریزدانشگاه تبریز

 


نظر شما :