سومین جلسه اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز با ریاست محترم دانشگاه

۰۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵ کد : ۵۰۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۶
گزارش سومین جلسه اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز با ریاست محترم دانشگاه

 

بنام خدا

 

 

 

گزارش سومین جلسه اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز با ریاست محترم دانشگاه

 

 

 

سومین جلسه مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز با ریاست محترم دانشگاه عصر روز یکشنبه مورخه ۱۹/‏۰۷/‏۱۳۹۴‬ در محل دفتر ریاست تشکیل گردید. در این جلسه در زمینه های مختلف تبادل نظر و پیشنهادهایی ارائه گردید. اعضای انجمن در این جلسه ضمن پیگیری موارد مطرح شده در جلسات قبلی و مکاتبات صورت گرفته، مسائل و موارد ذیل را -که مطالبات اکثر اعضای هیات علمی دانشگاه می باشد- مورد تاکید قرار دادند:

 

 

 

۱- ارتقاءکیفیت علمی و آموزشی دانشگاه

 

۲- تلاش برای استقلال دانشگاه به عنوان یک مسئله بنیادی و پاسداری از اختیارات ماهوی و قانونی دانشگاه.

 

۳- ارتقاء و بهبود کیفیت بیمه های تکمیلی

 

۴- ساماندهی و بهبود وضعیت رستوران

 

۵- تاکید دوباره برحل مسئله مابه التفاوت سنگین در تغییر بیمه از تامین اجتماعی به خدمات درمانی که برخی اعضای هیات علمی را با نگرانی بزرگی مواجه ساخته است.

 

۶- پرداخت به موقع حق التدریس اعضای هیات علمی

 

 

 

ریاست محترم دانشگاه نیز گزارشی از مشکلات علمی، آموزشی، فرهنگی و مالی دانشگاه ارائه کردند. سپس ایشان از حل مشکل مابه التفاوت سنگین تغییر بیمه اعضای هیات علمی از تامین اجتماعی به خدمات درمانی و همچنین از تسریع روند تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی خبر دادند. ایشان همچنین به برنامه دانشگاه برای دیوارکشی و ساخت مهمانسرا در زمین‌های دانشگاه در پره‌سر گیلان اشاره نمودند.

 

در خاتمه در باره طرح انجمن صنفی برای ایجاد یک مجمتع رفاهی چند منظوره، مقرر شد کمیته‌ای مرکب از اعضای انجمن و مدیران ذیربط دانشگاه تشکیل و در این باره مطالعات اولیه را صورت دهند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA


نظر شما :